THE STUDY OF THE MEDIA TO EVALUATE THE REPUTATION OF SUBJECTS AND ORGANIZATIONS
The mass media have a known and controversial role in setting the national agenda. Since the 1940s and through empirical tests, researchers from the social sciences have demonstrated its influence on politics and on the formation of public opinion; as well as its effects on attitudes and opinions re...
Autor principal: | Suescún, Verónica |
---|---|
Formato: | Artículo |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Universidad Pontificia Bolivariana
2020
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.upb.edu.co/index.php/cienciassociales/article/view/4533 |
Ejemplares similares
-
THE REPUTATION OF CHILE, A MINING COUNTRY: FIVE YEARS AFTER THE MEDIA PHENOMENON OF THE 33
por: Suescún , Verónica
Publicado: (2020) -
La Operación Autolavado en el diario Folha de S.Paulo
por: Alves, Mércia, et al.
Publicado: (2019) -
Construcción de la agenda mediática en Santiago de Cuba. Propuesta de modelo sobre el funcionamiento de la agenda política
por: Viviana Muñiz Zúñiga, et al.
Publicado: (2016) -
La implementación de la justicia penal juvenil según la prensa chilena
por: Checa, Laureano, et al.
Publicado: (2008) -
El ingreso de la agenda feminista a la agenda de los medios
por: Valeria Fernández Hasan
Publicado: (2016)