Curricular Integration: Articulation Between Educational Institutions, Local Agents and Young Citizens of La Argentina de Pocora, Limón, Costa Rica
This article illustrates the pedagogical experience of curricular integration in the articulation with educational institutions, local agents, and young citizens of the rural community of La Argentina, Pocora. It is discussed several aspects such as the school-community relationship, curricular inte...
Autor principal: | Vargas-Vargas, Bryan Roberto |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/article |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Universidad del Rosario
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.urosario.edu.co/index.php/territorios/article/view/8999 http://biblioteca-repositorio.clacso.edu.ar/handle/CLACSO/96554 |
Ejemplares similares
-
A participaçâo cidadâ na Costa Rica: rumo uma innovaçâo democrática
por: Corrales Mejías, Rodrigo
Publicado: (2021) -
¿Agua para quién? Movilización comunitaria y negociación en el conflicto socioambiental del Parque Los Chorros, Costa Rica
por: Valenciano Hernández, María Stephanie
Publicado: (2021) -
Propuesta de nuevos contenidos de aprendizajes desde el abordaje comunitario en la parroquia Rómulo Betancourt
por: Chávez, Marianela, et al.
Publicado: (2021) -
O MEIO AMBIENTE COMO CONFORMAÇÃO CURRICULAR NA FORMAÇÃO DOCENTE
por: Jaiane de Moraes Boton, et al.
Publicado: (2010) -
Aprendiendo sobre “Educación Social"
por: Gonzalez, Teresa Leonor, et al.
Publicado: (2021)