Teaching stage in question : formation and implications
Teaching work and the educational practice itself in higher education then brings dualities between formation and performance, inverted positions, opposite positions or simplifying divisions between the one who teaches (supervisor) and the other who learns (intern). The study, based on experiences o...
Autores principales: | Conte, Elaine, Gutierre, Liliane dos Santos |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/article |
Lenguaje: | Portugués |
Publicado: |
Universidade Estadual de Campinas
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://periodicos.sbu.unicamp.br/ojs/index.php/riesup/article/view/8656631 http://biblioteca-repositorio.clacso.edu.ar/handle/CLACSO/69108 |
Ejemplares similares
-
Supervised curricular internship: a case study on the hosting indicators
por: Lima, Diane Mota, et al.
Publicado: (2021) -
Experience report supervised stage one on teaching for children
por: Teixeira, Francisco Claudeci Faustino, et al.
Publicado: (2017) -
La selección de experiencias formativas para prácticas y residencias
por: Menghini, Raúl Armando
Publicado: (2009) -
The organization of the pedagogical work of Federal Institute and the implications to the teaching work
por: Peratz, Tatiane, et al.
Publicado: (2019) -
Trayectorias y formación docente de los graduados de los Profesorados de Historia, Letras, Portugués y Ciencias Económicas de la Facultad de Humanidades y Ciencias Sociales- UNaM"
: avances del proyecto de investigación
por: Antonio, Marina Soledad, et al.
Publicado: (2022)