La enseñanza de la filosofía en el escenario post COVID-19: Teaching Philosophy in the Post-COVID-19 Stage
The objective of this article is to present a critical assessment of the importance of teaching philosophy in the post-COVID-19 scenario. To achieve this end, the work is based on three fundamental aspects: the first indicates the core elements of the teaching of philosophy, which, according to Góme...
Autores principales: | Hoyos Cardona, Diego Alejandro, Roncancio Bedoya, Andres Felipe, Ospina Agudelo, José Leonardo |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/article |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Universidad del Zulia
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://produccioncientificaluz.org/index.php/filosofia/article/view/35956 http://biblioteca-repositorio.clacso.edu.ar/handle/CLACSO/45035 |
Ejemplares similares
-
Crisis and precariousness in COVID-19 times
por: Santos, Miriam de Oliveira, et al.
Publicado: (2021) -
Síndrome post-COVID
: respondiendo a 10 preguntas claves
por: Mirofsky, Matías, et al.
Publicado: (2021) -
Atención odontopediátrica en tiempos de Covid-19
por: Esquembre, Beatriz, et al.
Publicado: (2021) -
A Covid-19 entre os Magütagü da Amazônia
por: da Costa Felipe, Yuri
Publicado: (2021) -
The interfaces of social vulnerability of immigrants and refugees in front of Covid-19: : Mato-grossense scenario
por: Pellizari, Kelly, et al.
Publicado: (2021)