Bossolasco, M. L., Casanova, B. A., Enrico, E. E., Dos Santos, D. A., & Enrico, R. J. (2018). Profiles of TIC appropriation and academic performance in university students. A case study using learning analytics. Universidad Nacional de Córdoba, Faculdad de Ciencias Sociales, Centro de Estudios Avanzados. Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnología.
Cita Chicago Style (17a ed.)Bossolasco, María Luisa, Beatriz Adriana Casanova, Eugenia Elizabeth Enrico, Daniel Andrés Dos Santos, y Roxana Judith Enrico. Profiles of TIC Appropriation and Academic Performance in University Students. A Case Study Using Learning Analytics. Universidad Nacional de Córdoba, Faculdad de Ciencias Sociales, Centro de Estudios Avanzados. Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnología, 2018.
Cita MLA (9a ed.)Bossolasco, María Luisa, et al. Profiles of TIC Appropriation and Academic Performance in University Students. A Case Study Using Learning Analytics. Universidad Nacional de Córdoba, Faculdad de Ciencias Sociales, Centro de Estudios Avanzados. Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnología, 2018.