Romero, M. C. U. d. B. A. A., & González López, A. U. d. B. A. A. (2018). Nuevas concepciones de género en la escuela: Un abordaje desde la enseñanza de la gramática y la integración de medios digitales New gender conceptions at school: an approach from the teaching of grammar and the integration of digital media. Dpto. Educación / FCH / UNSL.
Cita Chicago Style (17a ed.)Romero, María Cecilia; Universidad de Buenos Aires. Argentina., y Alejo; Universidad de Buenos Aires. Argentina González López. Nuevas Concepciones De Género En La Escuela: Un Abordaje Desde La Enseñanza De La Gramática Y La Integración De Medios Digitales New Gender Conceptions at School: An Approach from the Teaching of Grammar and the Integration of Digital Media. Dpto. Educación / FCH / UNSL, 2018.
Cita MLA (9a ed.)Romero, María Cecilia; Universidad de Buenos Aires. Argentina., y Alejo; Universidad de Buenos Aires. Argentina González López. Nuevas Concepciones De Género En La Escuela: Un Abordaje Desde La Enseñanza De La Gramática Y La Integración De Medios Digitales New Gender Conceptions at School: An Approach from the Teaching of Grammar and the Integration of Digital Media. Dpto. Educación / FCH / UNSL, 2018.