Behavioural differences in consumption of children and adults : a field study
In general, children and adults consumption behaviour is analysed within the household decision-making process. This paper, however, explores children and adults consumption behavior contemplating children and adults as two separated and independent economic agents. By using a field study that invol...
Autores principales: | Farreras, Verónica, Salvador, Pablo |
---|---|
Formato: | Artículo |
Lenguaje: | Inglés |
Publicado: |
Universidad Nacional de Cuyo. Facultad de Ciencias Económicas
2011
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://bdigital.uncu.edu.ar/9160 |
Ejemplares similares
-
NEW MODEL FOR TREND STUDIES OF CONSUMPTION IN BOGOTÁ
por: Perea Sandoval, Julio Alberto
Publicado: (2020) -
The childhood place in fashion editorials: an analysis on the adultization of children in the consumer society
por: Oliveira, Marta Regina Furlan de, et al.
Publicado: (2020) -
El sujeto consumidor-trabajador oculto tras las redes de mercadeo : un estudio de Amway y Herbalife en Medellín
por: Mejía-Giraldo, Juan Felipe
Publicado: (2021) -
SUBJECT AND CONSUMPTION ... AN EDUCATIONAL CHALLENGE
por: Ospina Nieto, Yovany
Publicado: (2020) -
Adult education and social inclusion in Chile
por: Oscar Espinoza Díaz; Programa Interdisciplinario de Investigaciones en Educación (PIIE), Centro de Políticas Comparadas en Educación, U. Diego Portales y Centro de Investigación en Educación, Universidad UCINF, et al.
Publicado: (2014)