Cita APA (7a ed.)

Schnettler, B., Sepúlveda, N., Sepúlveda, J., Orellana, L., Miranda, H., Lobos, G., & Mora, M. (2014). Consumer preferences towards beef cattle in Chile: Importance of country of origin, cut, packaging, brand and price. Universidad Nacional de Cuyo. Facultad de Ciencias Agrarias.

Cita Chicago Style (17a ed.)

Schnettler, Berta, Néstor Sepúlveda, José Sepúlveda, Ligia Orellana, Horacio Miranda, Germán Lobos, y Marcos Mora. Consumer Preferences Towards Beef Cattle in Chile: Importance of Country of Origin, Cut, Packaging, Brand and Price. Universidad Nacional de Cuyo. Facultad de Ciencias Agrarias, 2014.

Cita MLA (9a ed.)

Schnettler, Berta, et al. Consumer Preferences Towards Beef Cattle in Chile: Importance of Country of Origin, Cut, Packaging, Brand and Price. Universidad Nacional de Cuyo. Facultad de Ciencias Agrarias, 2014.

Precaución: Estas citas no son 100% exactas.