ASSERTIVE COMMUNICATION AS A FUNCTION INTEGRATING MANAGEMENT PRACTICE
Assertive communication within organizations gets an integral behavior of departments and their rational use on managers side, it leads to partners efficient actions to objectives achievement and organization objectives achievement. Organizational environments must generate assertive communication a...
Autores principales: | Sánchez Vega, Katterine, Ospina Nieto, Yovany |
---|---|
Formato: | Artículo |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Universidad Pontificia Bolivariana
2020
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.upb.edu.co/index.php/cienciassociales/article/view/4637 |
Ejemplares similares
-
El valor de la cognición y de la afectividad para el análisis psico-colectivo
por: Gabriela Rodriguez; Universidad Autónoma del Estado de México, et al.
Publicado: (2012) -
COVID-19: first 100 days of the communication policy by the Argentinean government
por: Mathot, Clarisa
Publicado: (2022) -
Las estrategias de la comunicación interna como fuente generadora de valor en el caso de la empresa santandereana Iris Impresores
por: Gómez Uribe, Natalia, et al.
Publicado: (2020) -
INFORMATION MANAGEMENT AND COMMUNICATION OF SCIENCE
por: Font Graupera, Elena, et al.
Publicado: (2020) -
MUSIC AND COMMUNICATION. A FIELD OF DISPUTE
por: Madrigal, Néstor Andrés Caetano
Publicado: (2018)