FROM CONSUMER TO PROSUMER A LOOK AT THE TRANSFORMATIONS IN ADVERTISING DISCOURSE
This article aims to analyze the importance of advertising discourse through various media, such as the press, television, radio and mainly the internet, in order to understand how they have enabled consumer activity in constant interaction with a brand or product, to finally exemplify the issue wit...
Autores principales: | Buitrago Morales, Andrés Felipe, Quiroga Daza, Cristian David, Cuellar Arenas, Jhoiner |
---|---|
Formato: | Artículo |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Universidad Pontificia Bolivariana
2020
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.upb.edu.co/index.php/cienciassociales/article/view/4518 |
Ejemplares similares
-
THE TWO FACES OF THE NEW PROSUMER 2.0 HERO OR MURDERER OF BRANDS?
por: Sanchez Chamorro, Diana Xiomara, et al.
Publicado: (2020) -
Desafíos de las universidades ante la sociedad del conocimiento, la era digital y la electrónica para la formación profesional: Challenges of universities in the knowledge society, the digital age and electronics for vocational training
por: Rodríguez S, Mercedes I., et al.
Publicado: (2021) -
El papel del marketing digital en las licenciaturas en administración de Argentina
por: Iglesias, Mauricio Germán
Publicado: (2013) -
Competências na era digital: desafios tangíveis para bibliotecários e educadores
por: Belluzzo, Regina Célia Baptista
Publicado: (2008) -
Estrategia de comunicación digital para el posicionamiento de marca en emprendimientos de Bucaramanga: Delino, O’cakes y Js By Janis Suárez
por: Roa Galvis, Sharon Gabriela, et al.
Publicado: (2021)