The AEE advisory practice: changes in the learning process in students with ADHD
This article, derived from the research: “Investigation of pedagogical intervention of specialized Educational Service (AEE)”, has the objective to reflect on the importance of the work carried out in the visits of staffs to the AEE assistance, with the purpose of building a set of actions that are...
Autores principales: | Franciosi da Silva, Grazielle, da Silva, Luciana, de Souza Rocha, Andre, Schmidt, Kelly Cristina, Dias, Marcelo |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/article |
Lenguaje: | Portugués |
Publicado: |
Faculdade de Filosofia e Ciências
2020
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.marilia.unesp.br/index.php/dialogoseperspectivas/article/view/7807 http://biblioteca-repositorio.clacso.edu.ar/handle/CLACSO/72889 |
Ejemplares similares
-
Guía de estrategias pedagógicas centradas en las funciones ejecutivas para el autorregulamiento de los niños con trastorno por déficit de atención con hiperactividad del Jardín Infantil Kids Park
por: Gutiérrez, Martha Lucía, et al.
Publicado: (2020) -
Elementos de la evaluación que posibiliten la autorregulación del aprendizaje en estudiantes con déficit de atención del grado séptimo de la básica secundaria
por: Galvis Solano, Luissa Marlen
Publicado: (2020) -
The production of knowledge on specialized educational care: a comparative national study
por: Almeida, Mariangela Lima, et al.
Publicado: (2018) -
Education Special inclusive in perspective: from (a) call to normal education specialist
por: FRANCÊS, Lyanny Araújo, et al.
Publicado: (2018) -
Educational service specialist: reality reflection of a municipality paulista
por: Gonçalves, Taísa Grasiela Gomes Liduenha, et al.
Publicado: (2016)