Aging and work: perceptions and experiences of higher education teachers at maturity
This study presents results of a research that aimed to understand the conceptions of higher education teachers in maturity about the relationship of aging and work. A descriptive study with a qualitative approach was carried out with 10 university professors from the state of São Paulo. Data analys...
Autores principales: | Freitas, Milena Cristina de, Gil, Claudia Aranha |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/article |
Lenguaje: | Portugués |
Publicado: |
Universidade Estadual de Campinas
2019
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://periodicos.sbu.unicamp.br/ojs/index.php/riesup/article/view/8653008 http://biblioteca-repositorio.clacso.edu.ar/handle/CLACSO/69022 |
Ejemplares similares
-
Particularidades del test de Zulliger. Propiedades psicométricas en la aplicación del Sistema Comprehensivo de Exner
por: Rivera Carpio, Sylvia, et al.
Publicado: (2014) -
Reflexión de uno de los desafíos que enfrenta la salud pública
: el envejecimiento
por: Salomón, Susana Elsa
Publicado: (2017) -
Aesthetics and implications in the erotic management of older women
por: Perla Vanessa de los Santos Amaya Concepción Arroyo Rueda Lizzett Arreola Heynez
Publicado: (2022) -
The acquisition of didactic-pedagogic skills by higher education teachers
por: Luz, Samoara Viacelli da, et al.
Publicado: (2019) -
Propuesta de formulación de una política pública para personas mayores en el municipio de Barichara, Santander
por: Pinto Camacho, Julio Cesar
Publicado: (2020)