Application of metacognition skill to methods problem solution for secondary school students
Currently, policy makers around the world are trying to reform the educational system in general and Mathematics education in particular to create a fundamental change in the content, curriculum and students’ methods of learning Mathematics. Innovative efforts in Mathematics education focus on helpi...
Autores principales: | Thi Huong Lan, Nguyen, Van Nghi, Bui |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/article |
Lenguaje: | Inglés Portugués |
Publicado: |
Universidade Estadual Paulista, Faculdade de Ciências e Letras de Araraquara
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://periodicos.fclar.unesp.br/rpge/article/view/15502 http://biblioteca-repositorio.clacso.edu.ar/handle/CLACSO/66236 |
Ejemplares similares
-
A influência dos fatores culturais e lingüísticos no ensino-aprendizagem em matemática: o caso dos Estados Unidos
por: Rosa, Milton, et al.
Publicado: (2011) -
A generalized model for population dynamics where interactions change over time
por: Stucchi, Luciano, et al.
Publicado: (2015) -
Simulación de políticas de corto plazo
por: Amat y León Ch., Carlos, et al.
Publicado: (1986) -
Optimización y autoescalado basado en metaheurísticas para la ejecución eficiente de aplicaciones científicas en infraestructuras cloud
por: Pacini Naumovich, Eliana Rocío
Publicado: (2019) -
Análisis no lineal en espacios euclidianos, no euclidianos y aplicaciones
por: Ochoa, Pablo
Publicado: (2019)