Actions and reflections on the use of a WhatsApp group for foreign language learning
The potential of mobile technology is being increasingly investigated. The advantages of these technologies go beyond the low-cost, high connectivity and portability. These are devices that can be accessed and used by students anywhere at any time, regardless of permissions teachers and educational...
Autores principales: | Marques-Schäfer, Gabriela, Mello, Deborah |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/article |
Lenguaje: | Portugués |
Publicado: |
Universidade Estadual Paulista
2016
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://periodicos.fclar.unesp.br/entrelinguas/article/view/8493 http://biblioteca-repositorio.clacso.edu.ar/handle/CLACSO/64530 |
Ejemplares similares
-
Tutorial action and academic performance of the students of Accounting-Administrative Sciences and Economics of the National University of the Altiplano
por: Vilca Mamani, Andres, et al.
Publicado: (2021) -
Diseño y validación de un objeto virtual de aprendizaje para la consolidación de competencias de innovación y emprendimiento basado en el modelo Lean Launch Pad, propuesto en el proyecto Apps.co del Ministerio TIC de Colombia
por: Zabala Vargas, Sergio Andrés
Publicado: (2020) -
MOBILE COMMUNICATION AS AN INNOVATIVE ELEMENT ON THE CHANNEL TRADITIONAL OF NEIGHBORHOOD STORES
por: Bolaños López, Carlos Arturo, et al.
Publicado: (2020) -
Netflix, más acá de los contenidos: la interfaz y la plataforma
por: Leandro R. González
Publicado: (2020) -
La percepción de los estudiantes sobre el Programa de Tutoría Académica
por: Martha Esthela Gómez-Collado
Publicado: (2012)