Tutorial action and academic performance of the students of Accounting-Administrative Sciences and Economics of the National University of the Altiplano
University tutoring follows a process of a formative nature in the student through guidance, accompaniment and advice in the academic and personal social dimension, the dimensions imply learning, making decisions and solving problems that ultimately influence academic performance. Under this approac...
Autores principales: | Vilca Mamani, Andres, García Castro, Erika Beatriz |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/article |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Escuela Profesional de Ciencias de la Comunicación Social de la Universidad Nacional del Altiplano
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://www.comunicacionunap.com/index.php/rev/article/view/516 http://biblioteca-repositorio.clacso.edu.ar/handle/CLACSO/54345 |
Ejemplares similares
-
La percepción de los estudiantes sobre el Programa de Tutoría Académica
por: Martha Esthela Gómez-Collado
Publicado: (2012) -
Tutorías de pares
: dispositivo institucional de acompañamiento y orientación en el ingreso a la Carrera de Medicina Veterinaria
por: Percara, Daiana Antonella, et al.
Publicado: (2018) -
Actions and reflections on the use of a WhatsApp group for foreign language learning
por: Marques-Schäfer, Gabriela, et al.
Publicado: (2016) -
El Plan Fines 2 en Bahía Blanca : un análisis desde la experiencia de alumnos-tutores
por: Leiza, Vanesa Elizabeth, et al.
Publicado: (2020) -
Nuevos escenarios
: las clases de consulta en el nivel superior y su pertinencia curricular
por: Manchineli, Cecilia, et al.
Publicado: (2022)