Discapacidad y educación especial con presencia en la niñez: Análisis bibliométrico y temático (2009-2020): Disability and Special Education with a Presence in Childhood: Bibliometric and Thematic Analysis (2009-2020)
In the philosophical field and the social sciences, in particular from the critical perspectives to the advancement of the world / modern system, disability and special education are considered complex issues, framed in social processes and educational changes experienced at a global level. It uncov...
Autor principal: | Vásquez-Burgos, Karina |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/article |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Universidad del Zulia
2022
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://produccioncientificaluz.org/index.php/filosofia/article/view/37635 http://biblioteca-repositorio.clacso.edu.ar/handle/CLACSO/45206 |
Ejemplares similares
-
Ciudadanos, inmigrantes y extranjeros : procesos de inclusión y exclusión (1909-1945)
por: Arámbulo, Angélica
Publicado: (2021) -
The process of inclusion of students with disabilities: actions developed by the university
por: Souza, Francieli Machado de, et al.
Publicado: (2020) -
INCLUSION IN PRACTICE: STUDENTS WITH DISABILITIES IN HIGHER EDUCATION
por: Wellichan, Danielle da Silva Pinheiro, et al.
Publicado: (2017) -
Public policies in the management of sexual and gender diversity: An intersectional analysis
por: Carmen Romero Bachiller; Universidad Complutense de Madrid, et al.
Publicado: (2018) -
La inclusión social y la ciudadanía de las y los jóvenes en entornos de violencia, y exclusión en Veracruz
por: Castillo Viveros, Nemesio, et al.
Publicado: (2021)