Retroalimentación desde el relato docente en contexto intercultural en situación de pandemia: Feedback from the Teaching Report in an Intercultural Context in a Pandemic Situation
This manuscript analyzes the concept of academic feedback and how this process is carried out in the context of online education and pandemic from an intercultural perspective. It presents an analysis from the perspective of the trainers of trainers where the experience of the teacher and the realit...
Autores principales: | Fuentes-Henríquez, Carolina, Mansilla Sepúlveda, Juan |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/article |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Universidad del Zulia
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://produccioncientificaluz.org/index.php/filosofia/article/view/37178 http://biblioteca-repositorio.clacso.edu.ar/handle/CLACSO/45168 |
Ejemplares similares
-
Concepciones etnoeducativas e interculturalidad, perspectivas hacia una educación intercultural: Ethno-Educational Concepts and Interculturality, Perspectives Towards an Intercultural Education
por: Vidal Torrecilla, Ana Cecilia, et al.
Publicado: (2021) -
Retroalimentación correctiva escrita: análisis descriptivo de las preferencias de los estudiantes de inglés como lengua extranjera
por: Sarmiento Muñoz, Jesica Vanessa
Publicado: (2021) -
Formación inicial docente: experiencia de práctica comunitaria en contexto intercultural mapuche: Initial Teacher Training: Community Practice Experience in an Intercultural Mapuche Context
por: Bórquez Mella, Jessica Andrea, et al.
Publicado: (2022) -
By the river banks: intercultural education and indigenous teachers
por: Gavazzi, Renato Antônio
Publicado: (2011) -
Interculturality and spanish language variations in a school of the frontier Brazil/Venezuela
por: Matos Aquino, Gênesis Carolina, et al.
Publicado: (2018)