Interacciones entre la reflexión filosófica y las posibilidades educativas permitidas por las nuevas tecnologías de la comunicación social: Interactions Between Philosophical Reflection and Educational Possibilities Allowed by the New Social Communication Technologies
The objective of this research work is to analyze the interactions established between philosophical reflection and the application of new technologies of social communication to the educational event. Education that excludes ethical, political and metaphysical reflection trains machine operators in...
Autores principales: | Portillo-Vásquez, Brenda Mónica, Ramírez-Rodríguez, Divinia María, Cujia-Berrio, Sileny Estella, Mejia-González, Loreley |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/article |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Universidad del Zulia
2020
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://produccioncientificaluz.org/index.php/filosofia/article/view/35268 http://biblioteca-repositorio.clacso.edu.ar/handle/CLACSO/45011 |
Ejemplares similares
-
Experiencias significativas con estudiantes de educación universitaria para la producción de textos académicos: Significant Experiences with University Education Students for the Production of Academic Texts
por: Almidón Ortiz, Carlos Alcides, et al.
Publicado: (2021) -
Possibilities of scientific search in forming the creativity of a future engineer
por: Saifutdinova, Gulmira S.
Publicado: (2021) -
Reflexiones ético-políticas en el hecho educativo como manifestación de libertad: Ethical-political Reflections on the Educational Fact as a Manifestation of Freedom
por: Guanilo Paredes, Carlos Enrique, et al.
Publicado: (2021) -
Reflexiones a propósito del 21 de enero: cuando todos deciden saltar al vacío
por: Burbano de Lara, Felipe
Publicado: (2000) -
Fact-checking: an analysis of the political information verified by the Truco! Project
por: Conceição, Desirèe Luíse Lopes, et al.
Publicado: (2020)