Study of the Pedagogical Content Knowledge of the teacher when designing materials for the Distance Education
This paper presents part of the results obtained from a thesis work that aims to study if they are mobilized and how the components of the Pedagogical Containment Knowledge of the Teachers of Physics II, of the Faculty of Engineering (UNCPBA), for the work developed in the design of an educational p...
Autores principales: | Fuhr Stoessel, Ana, Rocha, Adriana, Marchisio, Susana |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/article |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Universidad Nacional de Córdoba, Faculdad de Ciencias Sociales, Centro de Estudios Avanzados. Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnología
2017
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/vesc/article/view/18958 http://biblioteca-repositorio.clacso.edu.ar/handle/CLACSO/36320 |
Ejemplares similares
-
The pedagogical content knowledge in the professional practice of geography teachers
por: Lopes, Claudivan Sanches, et al.
Publicado: (2015) -
The specialized knowledge of a primary teacher when working on subtraction
por: Alberca, Mercedes, et al.
Publicado: (2021) -
Conocimiento de la enseñanza de números racionales: una ejemplificación de relaciones
por: Zakaryan, Diana, et al.
Publicado: (2017) -
The study and use of traditional knowledge in agroecological contexts
por: Alzate, Carolina, et al.
Publicado: (2019) -
Tabla de Contenido
por: Pabón Mantilla, Ana
Publicado: (2020)