TO BE A TREND SPONGE: EDITORS AND INTUITIVE DEMAND FORECASTING IN BIG PUBLISHING HOUSES
This paper analyses the practices of publishers who work in the global conglomerates in Argentina. Their careers and professional profiles, the ways they deal with the editorial production, marketing and management, are shared elements. Among these shared elements is established the requirement to p...
Autores principales: | Miguel, Paula, Saferstein, Ezequiel |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/article |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Centro de Investigaciones y Estudios sobre Cultura y Sociedad
2016
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/astrolabio/article/view/14141 http://biblioteca-repositorio.clacso.edu.ar/handle/CLACSO/35564 |
Ejemplares similares
-
La Feria del Libro Independiente y Autónoma (FLIA) en Buenos Aires. Tres ejes para su abordaje
por: Saferstein, Ezequiel Andrés
Publicado: (2021) -
TRANSFORMATIONS OF PUBLISHING PRACTICES IN THE INFORMATIONAL CAPITALISM. THE CASE OF TESEO
por: Szpilbarg, Daniela
Publicado: (2015) -
Nota editorial
por: Alessandroni, Nicolás
Publicado: (2019) -
Editorial Thematic Section: Science, Technology & Society Studies, Psy Practices and different ways of subjectivity production
por: Vicente Sisto; Escuela de Psicología, Pontificia Universidad Católica de Valparaíso, et al.
Publicado: (2017) -
Comité Editorial
por: Temas Socio-Jurídicos, Revista
Publicado: (2020)