Ana María Vara: Circuits and tensions between science and technology, power and scientific communication in times of pandemic
Ana M. Vara is a researcher in social studies of science and technology, professor of Science communication at UNSAM, founding member of the Argentine Network of Science Journalism (from spanish, Red Argentina de Periodismo Científico). In these remote interview she invites us to reflect on the tens...
| Autor principal: | Vignale, Julieta Laura | 
|---|---|
| Formato: | info:eu-repo/semantics/article | 
| Lenguaje: | Español | 
| Publicado: | Facultad de Ciencias Políticas y Sociales
    
        2021 | 
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.uncu.edu.ar/ojs/index.php/millca-digital/article/view/4470 http://biblioteca-repositorio.clacso.edu.ar/handle/CLACSO/24884 | 
Ejemplares similares
- 
                
                    ZAMBA´S STORY: IDEOLOGICAL ASSESSMENTS IN CHILDREN'S AUDIOVISUAL        
                          
 por: Crivelli, Sabina
 Publicado: (2020)
- 
                
                    Estrategias de tratamiento en pacientes adultos con fibrilación auricular aguda (de primera vez, duración menor a 48 horas) con respuesta ventricular rápida y estabilidad hemodinámica en el servicio de urgencias:  guía basada en la síntesis de evidencia        
                          
 por: Rodríguez Prada, Javier Armando
 Publicado: (2021)
- 
                
                    THE ELITES IN MEXICO: HIS ARRIVAL, CIRCULATION AND PERFORMANCE IN THE 1980s AND 1990s        
                          
 por: De la torre Oropeza, Verónica
 Publicado: (2017)
- 
                
                    Evaluating the evaluation systems. Review by: Fernanda Beigel and Fabiana Bekerman (coord.) (2019) Evaluative Cultures. Impacts and dilemmas of the Professor-Researcher Incentive Program in Argentina (1993-2018)        
                          
 por: Gomez, María Soledad
 Publicado: (2021)
- 
                
                    The transformations of sciences under the digital regime        
                          
 por: Vinck, Dominique
 Publicado: (2018)