Esperanza y conciencia para la educación. La apertura de espacios para una participación crítica
Autor principal: | Quesada Ugalde, Marlen |
---|---|
Formato: | Capítulo de Libro |
Publicado: |
CLACSO, Consejo Latinoamericano de Ciencias Sociales
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://biblioteca-repositorio.clacso.edu.ar/handle/CLACSO/14469 |
Ejemplares similares
-
Editorial: Paulo Freire: philosophy, education and language teaching as a human right
por: Gamboa, Silvio
Publicado: (2022) -
Paulo Freire's contributions to the intertwining of voices in critical English language teaching
por: Leite, Patrícia Mara de Carvalho Costa, et al.
Publicado: (2022) -
Complaint through multimodal genres: oppression in the educational process in times of pandemic
por: Loureiro, Kelly de Melo Nogueira, et al.
Publicado: (2022) -
Human rights in focus from Paulo Freire's thought: interpersonal dialogues
por: Amaral, Manoel Francisco do
Publicado: (2022) -
De Simón Rodríguez a Paulo Freire : educación para la integración iberoamericana
por: Puiggrós, Adriana
Publicado: (2021)